top of page

Golfregels in de praktijk

  • Captain WaseGolf
  • Jul 30
  • 1 min read
Bal aangetikt bij oefenswing net buiten de green ...
Bal aangetikt bij oefenswing net buiten de green ...

Nog een toelichting bij een voorval dat wel eens kan voorkomen tijdens het spel.

Je bal ligt net buiten de green en je maakt je klaar voor een chip naar de vlag. Met één van je oefenswings raak je plots per ongeluk de bal. Wanneer dit gebeurt en de bal ligt niet op de teebox of op de putting green dan betekent dat wel degelijk een strafslag, zelfs wanneer het gebeurt bij een oefenswing !

Zie ook bijgevoegde instagram link :


 
 
 

Comments


bottom of page